i´m not your BABE

cha cha bloggen .
idag har det väll itne hänt så mycket? fixat mig,käkat frulle,tagit kort & bakat ^^ thihi
och så har jag bestämt med mamma & pappa att jag får 400 kronor istället för 200 *happyface*
nej men förr kunde jag bara köpa jätte lite för 200 ? nu kan jag köpa mer,
asså i månadspeng får jag det ;) snart får man en ny mobil också :D
tror jag typ? och guuuh vad jag längtar till sommaren just nu!
när vi åker till tibrå kanske lollo hänger med :D för alla andra där ute är liksom cpe -.-'
tihihi :D vi ska åka te skara sommarland, men ni kommer höra av mig mycket för nu vet jah hur man
mobilbloggar :D wiho! så sommaren kan gärna komma snart..
aja idag blir det träning med senare ikväll & så ska jag plugga lite också . skit kul nooooot!
men hejdå gullbarn!
jag älskar mina ögon :*

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0