glutte tv !

hahahahahah skrattar åt rubriken, nolifer(y)
har tränat på min crosstrainer gjort 100 situps & 100 hopp typ? :D
ska göra det varje kväll så jag håller mig i form ^^ göööött !
ska nog dra och kolla på tv nu! har inte typ kollat på tv sen åratal
förr tyckte jag det var superduper tråkigt -.-' och tyckte datan var det bästa!
men det tycker jag inte nu :) och alla som smsar borde nog se det här
jag kan inte svara när ngn ringer eller smsa för min mobil har liksom fuckat ur!
hahahahah min typ 7 mobil som har gått sönder ;) asså vet att jag e bra? ;)
shit same nu snackar vi itne om det :D hähähähä ska dra nu pusspuss

dagens outfit,inte världens bästa bild för suger på att ta kort ni vet ;)
men ni får se det mesta!



kanske ser ut som en tjockis på bilden? men tröjan äeh typ skit stor på mig =(


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0