GÄSTBLOGGNING.

okej, jessica fråga om jag kunde gästblogga på hennes blogg.
& vad gör man inte för en sån underbar människa?
kan bäretta lite om mej själv då (a)
heter cornelia & är bra vän med jessicah.
jag gillar typ att va med 'mina' brudarna.
jag tycker jessica har fina ögon (a)
& hennes blogg äger (h)
orka prata om sej själv?
neh, men typ kan blogga om jessica & mej.
vi har inte kännt varandra så länge (a)
men vi är ändå bra kompisar.
jessica & jag har aldrig träffat.
men vi måste det juh !
& jag älskar jessica fast carlsson till tuzen.
ni kan få en ful bild på mej &så.
pussss :*
titta min blogg &så [länk]. :*

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0