fett bra dag (H)

vakna runt 9 är ingen sjusovare nej nej ! ;) när jag gick upp käka jag frulle sen så träna jag lite på crosstrainerns sen duscha jag och sen sminka jag mej & mitt puder är slut :'( självmoooooooord! nej men sen kom lea efter en liten stund kom diba (y) vi fixa och och tog bilder och massa annat sen drog vi oss iväg te stan ! eller jo först gick vi förbi nattah hon var med gerog hahaha vene vad han heter x'') men efter det drog vi in te stan och där skulle lea köpa en tröja men hon gjorde inte :( det fanns skiiiiiiiiit snygga tröjor där :') nej men shit same sen drog vi te donken då kom natta och geroge hahah stavning? men dom gick mest bakom oss och dom gillar inte att åka hiss :( tragiskt asså ! :o det e skit kul :D hahahaha! sen så var jag,diba & lea nära på att åka hem, men vi åkte inte hem te slut. så vi gick runt i gränden vi skulle träffa några men dom kom itne :( sen skulle lea åka men hon gjorde inte, tuuur för vi fick tråkigt (A) nej men gick vi te mc och lea kände ngn kille så han kom in på mc och börja snacka med oss och sånt, haha du vet jag har respekt för dej x) nej men det var kul (y) sen drog vi hem te mig AHAH han la i nått så jag blev konstig AHAHAH lea & diba fattar! men sen så åt vi och snacka och massa kul :D thiiii men nu pallar jag inte skriva mer...ska träna lite mer nu och senare duscha igen så pusshej <3
linneas mun och aa :D
tror jag bjuder på den xd
haha leker bara inte lite på bilden..
ey min lilla båt! :D
diba är strulsugen ;)

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: erica

sv,taack :D<3

2011-02-22 @ 21:47:57
URL: http://ericaeklind.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0