du vet jag har inga miljoner men du vet vem jag är,

sitter och dunkar musik! fast det är så att jag börjar bli sjuuk , nej det ttycker inte jag att jagska bli dumma jessica:@
har tagit lite kort & just nu väntar man på maten! tihihi jag är lite hungrig..men vill ni veta en sak? jo jag har börjat äta frukt istället för godis! skit gott med frukt hahaha! :D så godis är äckligt för mig nu & ni som kallar mig fetto kan hålla inne era kommentarer? jag tycker jag duger som jag är. och att jag har lite ätstörningar gör inte allt bättre? jag är nöjd med mig själv och jag kan int bara tycka så dåligt om mig själv..det är dä som trycker ner mitt självförtroende så ska försöka tänka gott som mina kompisar säger:) tack friends (L) och ni som säger jag väger 70 eller något? jag väger 42 lilla jag & är 1,68 lång så snälla fråga mig innan ni går ut med erat snack. men bryr mig inte mer om sånna som vill förnedra mig ojoj det vart ju värsta snacket men ni fick iaf veta ngt ! lär känna mig först istället bedöm mig för mitt utseénde!
men nu ska jag dunka lite mer musik 8D
omgush idag , bry er bara inte om bilden :*

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Anonym

Men överdriver du inte nu? du väger väl 52kg jag själv väger 47 kg

2011-02-11 @ 22:39:05

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0