don´t give a shit

tju bloggen! dagen vart väll okej ^^ nej men är så jävla snorig -.-' TACK! näeh skoja :) en fråga dök upp om jag skulle blogga när jag var 14? jo det kommer jag såklart göra! utan bloggen är en bit av mig borta :) tihih lite små gulligt ;$  sitter och dunkar musik i öronen och ska snaaaart träna , måste va i form :/ men jag längtar som FAN till sportlovet! då jag får umgås med dom underbaraste och bara känna glädje! gör jag inte så mycket nu..så a får väll se vad som händer! pusspåer
från i tisdags :D tihihi (a' <3
ps.jag är inte så stark som du tror
jag har det itne så lätt,därför glädjen slocknar i mig
försök förstå det, istället för att bara backa undan

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: fatema

du skrev te mej vambz! (: *;:P?

2011-02-17 @ 19:47:59

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0