Vill du veta min historia ? isåfall LÄS

det finns människor därute som tar mig för givet, tror att allt är fine med mig. men så är det inte & jag skriver inte allt det här för uppmärksamhet eller att tycka synd om mig,utan för ni ska veta vad som igentligen händer! & om ni inte gillar det, så tycker jag du ska klicka kryss & fucking dra. för vill inte höra åsikter tex ''sluta tyck synd om dig själv'' blabla, om du inte gillar mig så skit i mig,det visar bara att du är avundsjuk om du lägger ner din tid på kommentar,men du kan hata mig, men aldrig mer bryta ner mig! visst, man kan alltid fälla tårar,men det tyder inte på svaghet,så sluta snacka.
när jag var liten, runt kanske 5 så gjorde en ''man'' övergrepp på mig, jag skrek och ville bara försvinna, fatta jag var fucking 5 år! & allt det förföljer mig, jag minns det som igår & jag kan fälla en tår då .. och då för allt som hände, varför just jag? tack vare den skithögen fick jag problem med allting, uppforstran & allt annat, tror ni vet vad.
när jag var 10 år börja jag skära mig,först med en inte så vass kniv, sen sluta allting med rakblad, alla hata mig då & sa att jag skulle sluta..men när det var vissa av dom som skapa ärren..jag var nära på att hänga mig den tiden, runt 11-12 år.. jag har till och med läst min dagbok som jag hade när jag var 11 år, det stog b.l.a att jag är så jävla tjock & min högsta önskan var att dö & som vissa redan vet, dog min barndomsvän på rälsen,vid den tiden då med..
skolan gick kasst & jag gick ner i depprissioner, sen hade jag nästan halva lkpg på mig, sa att jag var fjortis,ful & allt annat, kan ni fatta hur jag kände mig då? var det ens värt att leva då? men jag kämpa endå,fram tills nu
då skitsnacket fortfarande finns kvar,då tankarna bara svämmar över mig,ibland vill jag lägga mig ner & aldrig vakna upp igen..och jag är rädd just nu,för skolan. för all skit får jag därifrån, jag går på berzan
& jag har få äkta där,som jag verkligen litar på..och jag går även på familjeterapi,för pappa börja dricka..min bror börja ja..vill inte säga det här.. jag kämpar varje dag,jag tänker för mycket, på så oviktiga saker...snälla ta min hand & acceptera mig,istället för att hata mig för ingenting,ja nu vet ni lite mer om mitt liv & ni som aldrig gillat mig,kanske kan visa lite mer respekt än att ta mig för givet, just saying


jag nu,stolt & glad
jag är stolt över mig själv som klara all skit
men gråten kan komma då & då,det är okej att få gråta

- you can hate me,but never break me -

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Besma

Jessica du vet att jag finns alltid för dig <3

Jag älskar dig för den du är<3 Du är helt fantastiskt , förstår att du har kämpat men du ska veta att jag alltid finns för dig<3

2011-12-11 @ 20:22:53
URL: http://besmamounira.blogg.se/
Postat av: Minnea

Du vet var du har mig hjärtat! <3

2011-12-11 @ 20:30:49
URL: http://minneass.blogg.se/
Postat av: ellen

Jävlar, verkar inte som om du haft det så lätt! Jag hade det inte heller så lätt när jag var liten, men som det verkar har du haft det mycket värre. Men jag har lite erfarenhet om vad du gått igen, så vill du snacka med någon nån gång så finns jag. Vet att vi inte känner varan så bra, men jag bryr mig, just so ya know.. & du är fan inte tjock och ful. Du är fin som bara den. <3

2011-12-11 @ 20:40:12
URL: http://mynameishere.devote.se
Postat av: lovisa

aw bebis! jag börja fan gråta när jag läste det där. jag vet att du har haft det tufft & jag kommer aldrig att svika dig! kommer alltid att finnas på din sida vad som än händer. & kom ihåg jessica, du är fin vad dom än säger.



älskar dig gumman! <3

2011-12-11 @ 21:06:02
URL: http://lindstromen.blogg.se/
Postat av: Emma Bernholtz

Men lilla hjärtat...grät seriöst när jag läste det här..jag känner dig väl kanske inte särskilt bra men du ska veta att jag alltid finns här för dig. älskar dig sweetheart det vet du<3

2011-12-11 @ 21:28:02
URL: http://970423.devote.se
Postat av: Anonym

så hilma starkt av dig :)

2011-12-12 @ 18:24:12
Postat av: cornelia svensson

Jessica lovar, jag står alltid vid din sida. Ring, messa, träffa mig om du vill. Finns för dig hjärtat! <3<3

2011-12-13 @ 15:49:40
URL: http://supertretton.devote.se
Postat av: Anna Wahlström

Det är så starkt av dig att du klarar allt detta ! Och du ska veta att jag hatar dig inte. Och jag tycker inte att du är ful :).

2011-12-17 @ 18:46:24
URL: http://awphotos.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0