OJDÅ.

9. Ett videoinlägg (valfritt innehåll) - jag lovar att göra ett videoinlägg,allt för mina läsare!
10. Det här får mig på dåligt humör
  • fittor som tror dom är bättre än alla andra, tror dom äger ut allt.
  • folk som tänker med arslet och inte huvudet, trycker ner någon även fast den inte känner den!
  • att bli kallad tjockis,jag har INGET självförtroende, så keff ifall ni tycker jag är det! & numera blir jag förbannad & jävligt arg, så kan bara slå till ..
  • mobbning,det är inte värt min tid att mobba någon längre, jag vet själv att jag gjort det, men har slutat nu, för man vet själv att personen mår dåligt av det.
  • när allt bara går åt helvete & inget vill gå min väg!
11. Favoriträtt & Favoritdryck

ända sen jag var liten har jag alltid älskat MC & kalla mig tjock, so, det är gott?
& jag gillar även taco,pannkakor och stek,kött osv :)
min favorit dryck är absolute cola! kan dricka tusen gånger om & jag är även beroende av energidryck
2 rasta star om dagen, jo livet är underbart ibland :) & jag hatar fanta och allt det, cola is the shit!


köper en 2 liters cola till film & bjuder inte till någon, mjo jag är beroende :)

min frukost you know!



jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0