lucka 1-6 Om mig själv!

Jag heter Jessica Carlsson och är 13 år, bor i staden linköping & går på berzeliusskolan i 7an.
Jag är ganska söt, men endå ful? & jag är omtänksam, tar alltid hand om mina vänner ifall dom mår dåligt
& rolig, iaf vad jag tycker :) sen vet jag inte vad mina vänner säger...men aja :)
mina intressen är att träffa kompisar,stan,killar,shoppa är ett stort intresse! har varit det sen jag var liten :)
& jag har underbara vänner, som har hjälpt mig genom mycket. som alla redan vet har jag skurit mig,ganska djupa sår...
& när jag var liten hände något som förändra hela mitt liv, jag lever i skräck. Min pappa blev typ sjuk..& han var tvungen att gå på sådär ''feelgood'' & mamma kämpa, bror började .... vill iinte ta upp det på bloggen.. men ingen förstår, ingen ! hur svårt jag haft det, men står kvar än idag, även fast folk hatar & spottar på mig! jag gör samma sak tillbaks
Det fanns en tid jag verkligen älska mig själv, kroppen var perfekt & jag älska mig själv...men sen börja jag äta & jag brydde mig inte vad andra tyckte.. så jag gick upp & nu är jag här. jag ska kämpa till döden, jag ska bli den flickan jag vill vara.
Min barndom
jo den var perfekt! jag var så sjuuuuuuuukt söt :) & nästan alla på dagis älska mig ? osen några till dåååå men :)
vi åkte oftast till campingplatser när jag var liten & jag hitta nästan alltid vänner DÅ men nu nanananan aldrig!:)
har inte så mycket att säga om min barndom, för minns knappt nått!
Bloggarna jag läser
dom som är länkade på sidan av,det är dom jag läser! :)

& sen bilder från lääääängesen!









jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0