avundsjuka, aw så gulligt

snacka på ni,tyder bara på att mitt liv är så mycket mer spännande än erat? HAHAAAHAH jag skrattar åt er
ni snackar om mig för JAG mår dåligt, oooooooherregud kasta er
jag har inget att säga t er, ni är äckligt falska för mig, i mina ögon är ni döda för mig , fine dra!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: fatema

jessica, om du tror att jag är en falsk fitta som dissar dig för ingenting så äre nt sant.....för vem äre som går runt hemma o frågar vad jag borde göra för att hjälpa dig? vem äre som tänker på hur du egentligen har? hur du BORDE ha? det är jag men jag uppskattar nt att du går o är med rocke o dissar mig utan att ens säga till, fattaru?

2011-12-31 @ 16:19:12

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0