5 saker jag rädd för & det jag älskar att göra!

Jag är rädd för att mista min pappa just nu,hans sjukdom och allt..
Jag är rädd för att få cancer alla i min släkt fick det...
Jag är rädd för mörker kan inte gå ensam i mörkret...
Jag är rädd för spöken, haha kanske låter töntigt men det är sant..
Jag är rädd för att mista mina vänner hela tiden..
Jag älskar att dansa. det har jag gjort sen jag varit liten!
Jag älskar att sova. kan sova en hel natt & dag, tro det eller ej haha
Jag älskar att mysa. det är de bästa som finns, iallafall med någon man gillar :)
Jag älskar att leva livet! det är för underbart sen om folk har någon åsikt om de så kan ni bara knipa!
Jag älskar att sitta vid datan... hahaha nörd
Haters make me famous

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0