You are the one , my number one !

Tjoooooooooooooooooooooobre !
Förlåt för jag inte Bloggat på nästan hela helgen, men det är för jag haft så kul!
ska berätta om alla dagar NUUUUUUUUUUu
Fredag: Vakna runt kanske 10-11? och var klart svintrött..fan jag måste ju vända på mitt dygn :OO
shiät hur skare gåååå teeee? så gick jag och duscha håret o massa shiät . sen messa jag lea
och fråga ifall hon ville komma te borensberg och sova här i helgen och hon fick det tillslut! yääy
så jag fixa mig och sen när jag skulle te busshållplatsen och möta henne, åker det förbi killar och tutar så
jag blir rädd, hahaha ! nej men typ.. först gick vi ner te mig och typ lämna alla grejer , så gick vi te lollo
kmr inte ihåg så mycket men asså har minnesluckor , hahaha !
vi gick inne i byn och skämde ut oss som vaaaaaaanligt ! men kolla leas blogg med
hon kmr säkert ihåg ;))) 
Lördag: vakna av att lollo och jennifer kom in och skrek typ :OOO asså hallå
jag sov jue ;( sen så fixa vi oss och drog te koisken , där stog vi
yummi hello kitty glass (L) kärlek te det ! men vet inte mycket vi gjorde på dagen...är efterbliven
På kvällen senare gjorde vi en blanding , cola och Nått jag inte får säga -.-(y) yummiiiiiiiii !
vi träffa också två stockholmare , 98:or . fast tyvärr..så var dom fula :)
men vi satt och snacka med dom, fast jag lebba med jennifer (y) nej men dom trodde vi var lebbar...
iaf hahaha ne men vi köpte cuba cola på dagen föresten och stoppa dextro i ! vi har bild på det , hahahahha hundra bitar OCH JAG SÅG EN KÄNDIS Daniel bragderyd , är så stolt
och han kollade skiiiiiit mycket, nej nu blev jag kär ..
OJDÅÅ! iaf kom en gubbe och typ skällde ut lea för hon Råkade ta sönder sin flaska, inte ens mycket
gubbjävel säger ja bara ! men iaf kvällen var underbar !
Söndag: vakna igen av att lollo och jennifer kommer, säger att vi ska städa i mysan . när man kmr dit AA DÅ SKA VI INTE STÄDA ?!!!!! hallåå asså jag var as trött ju :(( men af kom hem för någon halvtimme sen
och jaaaa typ roberts polare hade tagit mina sängkläder och sovit i dom, BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ :SSSSSSS
NU FÅR NI BILDER


okej..den va inte fin :o

från skänninge marknad

BLÄ FITTJÄVEL



vit, i know?

yääh
aa


Sexigt lollo!

jääääääää

den godaste glassen jag ätit !

den med :)
'
blev inte så bra bild, men ni ser ju lite vatten.. man blåser i ett hål och det sprutar VATTEN ;)

YÄÄÄÄ!

jaduu :o vi super här va.. nej men asså..

aså den va så söt , lollo mobba den ! MOOOBBARE
august <3

Hahaha är dålig på att filma .. och min mobil är dålig :)
yes yes !
PUSS PÅ RUMPAN

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Linnéa

bästa helgen aso, det mst vi göra om!♥

2011-08-09 @ 02:17:34
URL: http://linneabeun.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0