Tydligen är man en liten smurf :)

Hahaha jadu..behöver fan inte förklara rubriken ;)
Idag har man ju mest Solat och badat , underbart äre
fast jag är fortfarande kanske....BLEK för er?
sjukt jobbigt att ni säger jag är blek ? fan jag föddes såhär
acca mig.. naej nu ska vi inte gå från glad te sur, nae lägger inte ner min tid på de mer
imorrn blir det ja hur ska man säga ''fest'' typ
haha :) men jag funderar på att köpa mig en kamera faktiskt
är så jäääävla trött på typ dålig kvalité och sånt skit..vill ha fina bilder
elr typ bra kvalité , mina vänners bilder blir bah fööör fina !
men hahaha fan babblar ju bara

Ska ut och träffa ett par killar strax , så måste platta mitt hår



habibi, (gammal bild) ♥

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0