tjänare blöggen!

Ska berätta lite om dagen dåraaa !
Skolan vart ju okej, haha dansa med doreén med cherv o becka
haha oooomg ! iaf efter skolan gick jag,vilma och becka te stan
becka ville hänga me, då mötte vi oskar, nicko och en till
haha visste inte vad den andra hette..menmen :) iaf dom hängde med oss
till stan, o så gick vi till netto och köpte hustler (y) fast jag hade druckit så jäävla
mycket energidryck innan så orkade inte ta en, senare så stack jag , vilma och becka till h&m och där
köpte jag ny foundation osv :) sen drog vi till en koisk inne i gränden
där köpte man en stor burn (y) haha beroende..
iaf så kom dom dit, o då senare prata vi och allt dedär
sen gick vi till netto igen, och köpte en hel platta hustler fast bara jag o becka fick bara två :o snåla.com:))
iaf så skulle dom dra lite senare och föresten, där träffa man eftersaknade miiiiiichaela ! puss på dääj gumman
iaf sen tog man bussen hemma och jag har faktiskt ÄTIT , mohahahhaa
klarade iaf 1 dag :) det är naajs!
men nu blir det att packa ner lite grejer, sen dra ut till borensberg, fixa lite med läxor
o typ chilla o sånt, jag är fucking utbräääänd !
o skolan va najs med,  hehe puss
igår innan jag träna & ja , jag hatar dig

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0