Saker du inte visste om lilla mig

1. Jag kan få världens damp ibland utan anledning.., jag kan bli ovän med mina vänner utan någon jävla anledning? det stör jag mig på me.
2. Jag hatar verkligen ormar och spindlar, men ormar mest . ser jag en orm så kan jag inte sova på kanske 1 vecka..för jag tror den är i min säng eller nått..jag har stösta fobi mot ormar blää!
3. Jag gillar inte mina lår just nu..känner att allt hänger o nu väger jag 47 och jag hatart ..
4. Jag älskar verkligen delfiner, jag simma med en när jag var kanske 10 år, det var så häftigt !
5. Jag har inte direkt någon bra relation med min pappa..
6. Jag älskar o shoppa, men får sällan pengar..
7. jag är blek, jo för jag har världens dåligaste pigment !
8. Jag kan bli sårad om bara någon skriver 'K' till mig, jag är ganska känslig kan man säga..
9. när jag hör någon säga du är sexig till mig, blir jag bara sårad..men när någon säger att jag är söt
då blir jag så glad som de går..
10. Jag trivs inte så värst i berzan..måste alltid tänka på klädsel och allt dedär..
11. Jag är otroligt kär i en kille just nu, han är så gullig ♥
12. Jag vill bli rappare,bagare & dagis fröken när jag blir stor..har inte direkt bestämt mig än! hehe
13. kanske inte syns som jag håller hårt i mina vänner, men jo det gör jag verkligen
för tappar jag en vän, så kommer jag aldrig kunna skratta
14. Jag har haft sex..
15. jag börjar få känslor från mitt ex..fast inte så värst mycket
16. JAG TYCKER GRÖNAN ÄR BÄTTRE ÄN LISEBERG !
17. jag har rökt,druckit och drogat i mitt liv (testat)
18. Jag älskar verkligen o sova.. hahahaha !
19. jag är svag för riktigt snygga killar, då kan jag stå tyst o inte säga nått :)
20. JAG ÄLSKAR MIN MAMMA, HON E BÄST <3
Jag o becka för cirka 1 år sen, förändrats ?
och jag nu typ.. hehe ?
blondiiin ?

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0