Nu la du ribban lågt

Alla gånger jag har slagits med tankar andra sagt om dig
då jag tog din sida då jag faktiskt trodde på dig
men du lurade mig bra då jag trodde att vi dela nått som kallas vänskap
att jag tog din sida varje gång det borde väl räcka
att gå ifrån det till det här är du vrickad på riktigt
för du måste vara duktigt dum i huvudet 
varje gång som du hör mitt namn så tänk på lyriken,
vi hade ett vänskapsband det bandet e nu rivet
som jag ser dig nu så förtjänar du fan ingenting
för jag kommer släppa allt att du ens fanns till
nästa gång du får problem det är bäst att du klarar dom själv
vem fan är du för jag känner inte dig, du existerar inte längre för mig
Jag skulle lyssnat på dom andra det dom sa om dig var sant
men nu finns de inget kvar så försvinn

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0