Myshowroom ?

Fattar inte varför alla börjar med de nuuuuuu? :oooo
fan halva lkpg, nej jag står fast vid blogg.se , orkar inte ändra på nått
min blogg är perfekt som den är :) Jag är ju så jävla osmart..jag poppade popcorn och nu fick jag ont i magen igen, och jag har typ en HEL jävla skol med bara popcorn..hur smart är man?
na har 0 iq...ne så dum är jag fan inte !
aså jag satte på en skit dålig film..den hette typ prinsen och jag
fan har typ inget att kolla på..snart ska jag sova har så sjukt ont i min stackars mage




gammal bild.

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Anonym

Du var sjukt likt matilda karlsson på sista bilden. :)



2011-08-16 @ 23:00:41

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0