My number one ♥

Ifall du var min,skulle du fått hela världen -

Jag har sagt att man inte behöver en snubbe för att vara glad och det är sant med
Men ibland vill man ha kärlek,någon som verkligen tycker om den
någon man kan älska med , någon man kan pussa och krama på
men jag har ingen och det är en liten del av mig som försvinner då
förlåt, men det är så verkligen
när jag ser alla andra , glada som jag vet inte vad
så blir jag helt enkelt avundsjuk ? eller jag blir sårad på nått vis
utan mina vänner skulle jag inte vara något. skulle vara en ihålig person
men ingen verkar bry sig mer,för dom tror jag alltid är depp
men inte undra på ? alla bara drar och sviker
min vilja , att LEVA är fan låg och det är pågrund av att folk sticker från mig
jag försöker göra mitt bästa , men vissa vet vad som hände mig när jag var riktigt liten
och folk vet vad som händer nu .. i min familj
Vad fan jag gått igenom och det är så få som vet
för jag litar fan inte på alla ! och jag säger inte det här för att få uppmärksamhet
jag säger det här för jag vill , jag vill ligga i min killes famn
men jag har ingen kille .. och det kommer jag aldrig få
alla tar mig på skämt , jag har tatt ett rep och försökt hänga mig
jag har försökt skära upp min handled, alltihopp
men jag har aldrig gått tillräckligt fram . ?
Min stjäl brister dagligen, jag har aldrig kännt den där ''rätta'' glädjen
jag har fina vänner, bara dom som fattar hur jag känner
tiden har runnit ur , och jag älskar er och förlåt för det här


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0