min underbara dag ^^

dagen vart väll okej ^^ hehe !
sen efter skolan så stanna vi kvar lite o snacka med kristian o några te & sebbe osv haha
sen stack vi te stan o moa leta efter en sånhär bh grej, eller jag vet inte :)
sen stack vi te mc och sen tog vi bussen hem te mig, moa följde me mig hem
för hon hade ingen hemma nyckel :) haha stackare !
iaf så locka vi håret o allt, sen gick vi ner till koisken o jag köpte rasta star & hon booooooooster :) hehe
sen så satt vi o snacka med omta,helen & en te :) sen stack jag hem o kolla på svenska hollywood fruar, haha omg säger jag bara ! iaf snart kommer moa hit, haha hon mst hämta pärm o allt som hon har här :) stackarN ♥
iaf har inget mer o skriva, här får ni bilder
vit..
hahaha yasa försökte ta bild på mig ^^
ida gjorde den te mig, jovisst, hon e skiit snäll :D
inne på bikbok ^^
sexigt värre ^^
uew !
yumyum
uttråkad? :)
den får avsluta ^^
peace out

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0