Min mamma , är min hjälte ♥

Utan henne, skulle jag aldrig skapats eller funnits , tack vare pappa med såklart
men mycket pågrund av min mamma, klart att jag har varit jobbig
det har hon med, efter alla våra bråk , skrik och tjafs
älskar jag dej ändå, hon har räddat mig från så många perioder
jag kanske slänger en kommentar till henne men jag skojar
hon är vacker, vad ni säger eller inte
det var hon som höll om mig när jag grät, det är hon jag alltid kommer lita på som högst
hon är den bästa mamman man kunnat få , vill absolute inte ha någon annan
hon är så snäll, som pappa säger , min mamma är för snäll
men själv tkr jag det är bra .. för då får man mer (a) nej men aa.
jag såg henne gråta framför mig , för jag hade skurit mig
jag vart så jävla krossad, jag ville bara försvinna
det är det värsta som finns, att se någon nära och kära gråta
jag klarar inte av det och då vill jag bara försvinna
men min mamma kan jag alltid hålla om , och trösta
det är tack vare henne jag är glad , att jag ens vandrar på denna jord 
 
och hon är så jävla rolig i mellan åt

Mamma te pappa: Det funkar inte, ungen startar ju inte och jag har satt i kontakten!!!
''pappa försöker hitta felet''
jag : vad har hänt?
Mamma: det funkar inte !!! inget startar!!!!!
''jag går ut och ser problemet''
Jag : mamma ... du la i fel kontakt ..

okej, kanskei nte jätteroligt för er , men det var faktiskt det i irl

våra pratstunder,gångerna vi sjöng tsms framför brasan,ledsna och glada tider


om du dog, skulle jag inte ha ett hjärta kvar , Jag älskar dig mamma. ♥♥



du är så vacker


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: jennifer

Jätte gullig text! :)

2011-08-13 @ 10:14:40
URL: http://jenniferkungenhaglund.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0