MIN dag ;o

Tänkte berätta om den..inte så sjukt kul då men aa!
fick gå upp typ halv 7, var DÖD .
men måste .. men jag var lite pigg efter jag åt mackor ..
sen fixa jag mej o shit, sen gick jag ut te bussen och typ ALLA gymnasieelever gick på bussen
trångt som fan så jag vet inte vad ?! sen träffa jag pappa vid tandläkaren, skulle typ spänna min gomtandställning
fick ta ut den först, asså så läbbigt , kändes så annorlunda att inte ha nått i munnen?! häftigt ändå..men den gick på igen, så mina tänder är ömma IGEN . fuck asså, vill inte ha ömma tänder...nu kan jag inte tyvärr äta på 2 dagar ? elr nå
men nått som är positivt är att jag inte behöver tandställning (räls) på 10 veckor, Wiiiie !
men iaf sen skjutsade pappa hem mig, för han tyckte det var onödigt att jag skulle vänta på en buss hem,när han kunde skjutsa , hemma satt jag och sov/chilla/åt och sånt
sen lockade jag håret, hade inget o göra
så stack vi te rusta jag o mamma och där köpte jag min ansiktmask (min mamma gillar billigt,HAHAH)
och senare drog vi te maxi osv..klart påvägen hem, då vi är skit hungriga ska man träffa skit många man knr ?
sjukt jobbigt.. men vi åt mc , yummi!
sen satte jag mig bara vid datan, ska snart hoppa in i duschen och tvätta håret o allt
o imorrn blir det att va med ida Svensson, efterlängtade flicka asså ! men iaf
En gammal bild på lilla mig ..

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0