krisse, hahahahahhaah ! :D

hahaha kristians nya smeknamn (y) jag är så fucking kunlig på att hitta på ^^
iaf sitter i vagnen med mamma, hon försöker förstå sej på xperia
Mamma: hur gör jag för att ringa upp ?
Jag: du trycker där , och där blahblah
mamma: *klickar på nått* men nu hände det nått, vad hände?
*jag tar den* *någon pratar i telefon*
Mamma: men hallå, vad ska jag göra nu ?
Jag : men asså hon är ju i telefonen pucko
*jag asgarvar*
så mycket roligare irl men iaf min dag har varit bäääst tiiep :) hhaha !


imorrn blir antagligen pickin och att sola, typ ingen här ute ?
så blir o jobba på brännan och vila osv..har mått dåligt på sistonde
asså inte såhär typ vänner osv, typ sjuk !


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0