jag undrar är jag ensam här , eller visar du min väg från en pararell värld

Förlåt för jag inte bloggat så ''jättebra'' men har inte varit så ''jätteglad'' på sistonde
men efter jag hade gråtit igår, i min mammas famn så blev jag glad
min mamma räddade mig, jag var så jävla nära på att börja att skära mig igen .
O fråga inte eller säg inte nått om de. för jag vet, att jag inte ska göra de osv
Men iaf i torsdags åkte vi ut hit, dött som fan så satte på filmer o sten glodde på tv
idag vakna man runt 12 .. måste fan vakna tidigare nu faktiskt
skolan börjar ju på torsdag -.- bajs då, fast vi kmr ju inte direkt ha ämnen direkt typ? men aja
ska inte babbla , senare blire käk, är så fuck hungrig förhelvete x)
jag blir tjurig när jag e hungrig (a) men nu ska jag checka vidare
för har ite kunnat kolla på datan på typ 2 dagar.. aa mke för mig !
för pappa glömde datan hemma osv...


osminkad o bläää. skit i facet :)

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0