jag kom hem till min lilla kissemisse (L)

Asså äntligen Hemma ! guh så skönt att se allas ansikten och så ! ;o
och så skönt att se min underbara katt, bara att hon skricker som ett as !
men det är för att hon saknat mig .. THIHIH :)
fast kommer ju lämna henne igen :'( vi åker imorrn igen till borensberg!
men ska ju va skönt att bli mer bränd och sånt :)
dagen har spenderats med Lea,fatema,shabbe,maryam,rorro Och ayan !
först var jag ganska tveksam över att jag skulle ses..för hade verkligen INGA kläder typ !
och mitt smink var kaos , jag ser ut som ett as utan de...men iaf tack för alla kommentarer
fortsätt kolla min blogg ! är tacksam över att ni gillar den med :)
ni är underbara allihoppa ! jag ska försöka göra en snabbis header
har inte alla bilder dårå, men får ta dom jag har
så Kolla lite , det kommer komma upp en ny header strax !
bläää ;o
söt shabbe ! :D
stor den blev ..
men puss på rumpan

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0