jaduuuu!

Du heter: - Jessica Fast Carlsson (y)

Smeknamn: - Tessi,jessi,paprika,smurf och ja bland killar typ kortis .. :OO
När föddes du?: - 1998
Typ av killar du "faller för"?: Tar mig för den jag ÄR, mysiga , omtänksamma , gulliga och roliga ! 

Låt som du sörjer till när du är ledsen?: - Molly sandén - det finaste någon kan få
Vem behöver du mest just nu: - Mamma
Vad tror folk om dig?: - Vetefan ;)
Stämmer det? vneh.
Vad får du oftast komplimanger för?: - Utseénde , rumpa och kropp och att jag är rolig xd

Brukar du skratta för dig själv?: - haha Alltid !
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: - Okej när ska vi va?
Var bor du?: - Linköping
Trivs du där: - nää
Sprit, cider, vin eller öl: - cider yummmiiiiii fast sprit är jue också gott ^^
Brukar du bli för full: - ja typ..
Vad har du för mobil operatör: - 3

Är du allergisk mot något: - Pollen
Har du haft sex idag: - nej

Nästa mål i ditt liv: - Få min dröm kille ♥
Hur svarar du i mobilen: -Aa det är jag
Vem ringde du senast? - Elon
Antal timmar sömn inatt: - vet itne..
Sov du ensam: - Ja

Brukar du komma i tid: - nä.

När mår du bra: - När jag är med någon kille jag gillar, eller vänner , och min mamma 
När blev du fotad senast: - Blir fotad 24/7 ;)
Hur känner du dig nu: - trött & äcklig
Vanligaste färg på dina kläder: - svart eller vit (y) jag är ingen som väljer ''färg-glada'' färger
Är du smart: - skojaru? fan fett smart!
Är du aktiv i skolan: - beror på i vilket ämne

Vad saknar du: - Jose :)
Hade du en bra kväll igår: - nää
Favorit dryck på morgonen: - COLA <3333333333333333333333
Rakar du benen: - ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: - När det är skola somnar jag olika, när ledigt samma sak

Är du blyg?: - Förut var jag de, men ne inte längre
Sysslar du med någon idrott: - JA
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: - njaaaa
Är du bortskämd:- _Ganska..

Vad gör du i morgon: - Går på toa?!

Vad är det värsta du vet?: - ormar,spindlar,falska horor,svek,playboy & småkryp och insekter och sånt, och folk som alltid vill ha rätt hela jävla tiden -.-

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: 200 kanske? .
Vad behöver du just nu?- EN dusch!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:- Min mamma♥
Vad längtar du till? till klockan halv 2
Har du bra vänner och äkta vänskap?: ja faktiskt
Vad är det finaste du fått?: Min Familj, mina fina vänner, min tjockis och ja vene mer♥
Hur gammal är du: nästa år 14

hur lång är du? - 162 typ

Om fem månader:- vet jag inte

De mest betydande smsen: Puss,mys och sånt liknande..
Du samlar på:- energidryck burkar (y)
Gröna eller röda äppeln:GRÖNA (L)
Vem ringer du när du är arg/ledsen: mamma , lollo eller Lea
Vilken tid gick du upp idag: 11 typ

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Ja
Är det okej att gråta: ja

jobbigaste smsen: "Jag är så jävla tjock."



jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0