Hur jag sminkar mig

Folk har både åsikter om att jag har mycket smink , men nu ska ni få se att jag EJ har det
tyvärr blir det bilder, för jag kan inte göra video. ser såå ful ut då :)
och så har ju folk velat höra hur jag fixar både hår & smink
så här får ni sötnosar !

 
Först tar jag en liten klick och täcker över det jag inte vill ska synas, ellr aså kanske någon finne
eller något som stör mig , det är som typ sånt där skit som täcker stuffs men jag tar det, o det funkar !
sen tar jag en klick på varje ställe , hakan , kinden  och pannan
sen gnuggar? man jag in det , som en vanlig foundation man sätter rakt i facet
bara 1 lager ! men på vinter blire 2 lager :) om ni vill köpa det finns det på H&M och Kicks och sånna ställen XD hahha !

Sen tar jag bara lite puder, så det ser lite jämnare ut och det här pudret vet jag fan inte vart mamma köpt det
hittade det i min mammas smink väska , så tog den från henne :) tihihihihihih (a) men tror det är oriflame eller nått annat shiiit

Sen tar jag roughe (stav?) inte så mycket heller, bara lite :)

Sen tar jag somsagt mascaran , jag gillar fylliga ögonfransar

Suddig bild, men jag kan inte sitta still!
men sen tar jag bara på kajal & ja fyller i ögonbrynen lite !

HÅRET

Och faktiskt så plattar jag det bara, inget annat!
mitt hår blev ganska slitet förr när jag tuperade det
så gör det inte längre !
men världens bästa plattong !

och en bild från förut , mums



Puss på rumpan!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0