Hemma elr inte ?

asså jag tror jag dog i skolan, jag somna nästan & har en jävla förkydlning..fuck det !
men ska jag vara helt ärlig, så är det mycket roligare på berzan än på slestad
såååå tråkigt där..stackars dom som går fortfarande amen iaf
efter skolan satt jag kvar med ebba,evelyn,krisitan,tobias,jocke o rufus , haha :) ne men a
regna som fan , jag o ebba stack ut i regnet och det spöööregna verkligen, fan alla dom där låste ut oss
ja iaf sen tog jag bussen hem me robin och aline, nu ska jag gå o göra mattefiittaan sen typ vet inte
hahaha vila bara, kan itne sitta vid datan hela dagarna :) iaf peace out!
någon gammal bild

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0