Fucking underbart !

Ska berätta om igår, så sjukt roligt!
Skolan ska jag inte snacka om, för de e ju inte kul ? :)
iaf först var vi tveksamma ifall vi skulle te rix fm, men vi drog ändå
fan regn kan inte stoppa mig faktiskt.. (a) shabbe , moa o jag drog :)
först gick vi te donken och köpte bara lite cola (y) jag hade sjukt ont i min mage
fucking mensvärk..iaf sen drog vi te riiix! haha jävla vakter som måste kolla väskorna exakt HELA tiden? ..
iaf hahaa när vi skulle dit, en kille kom fram o bara skaka min hand? jag bah  wtf?! ah men iaf
sen stog vi lite vid scenen och kolla på alla, hoppade o skit
hahah danny trodde vi kallade han för hora..när vi sa opera
ah men iaf sen satte vi oss i karusellen virvelvinden, haha så fucking kul!
åkte kanske 3-4 ggr? ah vet itne iaf :) jag gillade iaf de !
har till o med filmat när shabbe åker, typ skiiit rädd :)
var helt snurrig efteråt .. ahah :) sen träffa jag andreas
haha alla bara drog så där stog han och höll om mig, mendet var mysigt♥
iaf ska dra idag med moa o shabbe, lea verkar ju inte direkt så ''glad'' på mig ?
så aa , men kvällen var värd & träffa även massa annat folk
så fucking kul, här får ni några bilder !

Ville inte direkt skadad mitt hår så jag fick se ut såhär när jag skulle te busshållplatsen
i karusellen virvelvinden :D hahah !
thihi :D
Jadu.. var alldelles blöt överallt och geggig ! men ah här får ni videoklippet :*

Okej, blev inte så bra när jag filmade för lixom typ..jag skrek o allt :)

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Linnéa

och vrf skriver du det på bloggen ?

2011-08-21 @ 00:19:14

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0