DAY 1 – 10 saker om dig själv.

1. Jag älskar verkligen sol, men längtar mest efter vintertid just nu
2. Jag vill ha han här hos mig nu, jag har nämligen gått o blivit kär..jag tror på kärlek vid första ögonkastet (a)
3. Jag älskar att dansa , jag älskar att röra min kropp & magdanser osv.
4. Jag kan alltid lyckas övertala mina vänner ifall jag vill ha nått eller nått
5. JAG HATAR ORMAR OCH SPINDLAR, DIIISCUSTING . (stav?)
6. jag vill till cypern, vill bli bruuun ^^
7. jag älskar verkligen , älskar att pussas o kramas :) haha..
8. jag är nervös inför berzan..för hur folk ska tycka om mig och min personlighet
9. jag har aldrig varit nöjd i min kropp o kmr aldrig bli känns det som ?
10. JAG ÄLSKAR MINA VÄNNER (L)

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0