chenare chenare

häääjhoppsan
dagen vart väll okej, fast ändå rätt så löööng!
fick värsta socker kicken när vi glodde på film..yeeeah (y) nej men a var nära på att bli
utslängd..haha iaf :) efter skolan gick jag med ebba o lovisa te stan, o där mötte jag ida
vi gick väll runt i affärer, hon köpte en sååå söt mössa (a) men det var nått fel på grejen,
så hon hämta en ny :) haha typ kind off.. :) nej men iaf vi tog även bild med några
''killar''? haha dom ba'' kan vi få ta kort med er när vi kramar er , vi har ett uppdrag eller nått sånt'' haha :)
imörrn vet jag inte ifall jag stannar hemma eller går, fan är så trött på folk på min skola
iaf här får ni bilder
äppelkakan från igår (y) hehe
snygg du är tjockiiis :)
har blivit tjock..yee!
vill haaa!
mjoo
hahahahaha! :oooo
sexiii!
iggaaa tyyyp mitt faace!
heheheee..
sexboooommb!!!
testade olika tunikor/klänningor? haha :)
sexxxii!
BÄÄÄÄÄÄST! <3
yuuummiii
typ dagens outfit, haha :)

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0