BAD ass

Chenarää
tyvärr så åkte jag inte till ekholmen, pga personliga stjäl.. jag har inte mått så jättebra på sistonde
idag hoppade några killar på mig & sa ''glad påsk'' och att jag var ful osv..
så jag blev ledsen iaf så snart jag får pengar, så snart jag kan o mår bra
så ska jag köpa present till ida och senare åka till henne, om nu jag blir glad någongång?
iaf mamma köpte äppelkaka , så ska snart äta de & sen blire att skriva på so läxan..nice?
bläää asså, iaf här får ni lite bilder
bjuder, jag imorse, var så jäkla trött me -.- haha!
en bild från igår, haha!
smexiiigt!
först så visste jag inte att man fick köpa, sååå aa , blev ju iaf piggare på lektionen , haha!
snögg ebba ;)
en bild från idag, bläooo
aså tjockis e jag :)
typ bläääooo?!!
nice ass
hhaha..
söt...
tråkigt typpp!!
mammas Xperia, vill också ha den..
so skiten..fattar typ inget! ;oo
peace out

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: ALVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

skit i vad andra tycker, du är jättefin! :)

2011-08-23 @ 18:38:27
URL: http://aaalvajardemyr.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0