tog en liten bloggpaus.

som ni kanske ser så har jag inte bloggat sen i torsdags, jo för jag orkade inte med datan faktiskt, i´m sorry!
men det har kännt så skönt att bara slippa få skit på sej, jag har det underbart här ute i bbg, synd att jag inte bor här, att jag hade det såhär hela tiden..:( jag bada igår, sviiiin kallt! men man måste ju göra't någon gång :)
jag kan berätta dom närmaste dagarna ? så får ni veta lite

torsdag:
vakna runt 9 tror jag? och jag gick upp o packa, sen blah blah blah, det jag brukar göra sen när man
kom fram till bbg så träffa jag hanna, sen gick vi upp te sandra, vi snacka mest, det var redan kväll när vi kom ut.
det var ju skönt, liksom det var varmt ohså :)
gick oh la mig runt 1-2 ?
fredag:
vakna kanske 10 ? sover underbart i husvagnen! jag gick upp o fixa mig, sen så drog jag ut , kommer inte ihåg så mycket azz, men i slutet på kvällen, så satt jag,jennifer,therese,jennifer S,sandra oh danne inne i mysan oh kollade på film & typ ringde folk :D haha roligt man kan ha ;)
lördag:
jag vakna ganska tidigt, oh pappa fyllde ju år på lördan, så vi fick fira han! haha gissa vilket besök man fick? två påskkäringar kommer och knackar på, hahah! så göllgöll
men så kom sandra så vi drog te duschen, och då kom hanna och vi fixa oss, sen så drog jag te mig och så kom sandra, så tror jag vi gick te jennifer S ? men jag kommer inte ihåg, men jag träffa lina också, vi gick runt i byn, HAHAHAH det är typ 3 killar i en bil som typ följer efter oss om vi går inne i byn, typ dom stanna och stog oh stenglodde på mig, min kropp ohså, jag bah; vad glor du på ? tänkte jag assa!
haha men skämt o sido. så var det 2 andra killar , jag baah skreck; HEEEEJ dom bah HORA! jag bah VILL DU KÖPA MIG? dom bah JAAAA
hahahhhaa cpe! men kommer inte ihåg, bara att jennifer S , sandra och danne och lina var inne i mysan, jag med assaaaa
söndag;
idag vakna man runt 9, halv 10? gick upp och sola sen kom lina då fixa jag mig , sen drog sandra hit och massa, vi var inne i byn köpte glass , sola på stenarna vid sjön ohså, underbart! men det kommer bilder, jah lovar !
men nu ska jag iväg till mysan eller till stranden vart dom nu e? hehe! men iaf pjössssssss
dagens outfit, igga mitt face :)






jag börjar skaffa solbränna! hehe :) är mest röd nu ;/ men iaf nu går jag!


peeeeeeeace bre!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Anonym

hjkrtuu

2011-04-30 @ 11:16:44

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0