stackars lilltå :'(

fett synd om min lilltå! robban jagade mig igårkväll och då kom min lilltå emot bokhyllans kant, så åkte tånageln av och skinn så det blöder jättemycket så är hela lilltån vit! :( fett synd om den ju! dumma robert :(
men iaf idag var jag på stan med moa och emelie! jag köpte mousse och moa köpte klöder, sen gick vi in på mc och där köpte jag cheeseburgare bara! ahhaha det satt en cp kille som satt och glodde på oss, han nicka åt moa sen när han gick jag bara hejdå han bara hejdåååååå! hahahahhahaha lite smått humor (y) imorrn blir det att packa te bbg, ska träffa bella franzén, hanna hammarström , lollo fast , sandra fast och becca stålis kanske? veneh men TAGGAAAA!
har inte varit så speciellt social på bloggen för jag har varit upptagen med plugg, wiho jag är godkänd i sex och samlevnad :D hahaha (yyyyyy) men har inget att blogga om så nu säger jag HEJDÅ !
en halvgullig bild ni inte sett!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: fatema

??????????????????????????

ramma är svart på vintern

asså OMG

2011-04-13 @ 21:28:05
Postat av: jessica carlsson

va?

2011-04-14 @ 18:03:05

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0