skärsår på armarna..

Hjärtat stannar och jag känner pulsen saknar långsamt ner, benen börjar darra och min kropp blir till ett nervvrak
längtar efter ljuset , jag vill leva mina sista dagar bara lägga mej ner och sen är det bara kistan kvar, nu är jag bara borta, jag seglar bort. glöm mig nu , bara skit i mitt liv  jessica carlsson ska liva i frid. sitter ensam kvar med tårar som rinnner och hjärtat som blöder och mitt hjärta dog. att folk ska kolla så jävla noga på folk och jag ska fan ta och sluta äta och gå ner i vikt så jävla mycket, fick höra idag ''du är tjock'' sen blev det skratt av den som sa det. asså fyfan så jävla trött jag är på det här? ta och läs min blogg och se hur jag känner förfan! senare när ni säger det kommer jag få mitt jävla damp på er, vill bara spräcka pannbenet av er förfan, är så jävla fuck irriterad på er. så står ni och flinar? asså snart kommer ni förfan ligga på marken och jag stor och spottar på er. gå och klaga på någon annan och sluta med erat bullshit till mig, för snart kommer jag knäcka pannebenet av er , PUSS FRÅN ARGA JESSICA
ps. inte till dom jag verkligen gillar!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Linnéa

jag älskar dig jessica, kom ihåg vad jag sa igår på msn. finns vid din sida och håller din hand <33333333

2011-04-01 @ 17:51:11
URL: http://linneabeun.blogg.se/
Postat av: johanna :*

vem fan kallar dig tjock? lyssna inte på dom gumman, det är bara bullshiiet, dom är bara avundsjuka jävlar för att dom inte har lika vacker utseende som du.

du är perfekt precis som du är, loveu <3

2011-04-01 @ 17:51:23
Postat av: maryam <3

Finns 24 / 7 baby, fins alltid om du vill prata !

du och jag hand i hand .<3

kommer alldrig glömma dig och alla våra minnen, och allt du har gjort för mig !!

2011-04-01 @ 18:30:46

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0