sårad,besviken och riven i bitar !

jag känner mig så trängd i ett hörn, jag känner mig så klämd! jag är inte den jävla flickan som ni tror jag är, jag tar inte vilken jävla skit som helst, och det hoppas jag ni vet! när någon skämtar med mig med att ''oh jah hatar dej'' och allt? asså jag tror inte det är på skämt! jag har världens sämsta självförtroende, men jag försöker palla trycket. men snart orkar jah nite mer, pallar inte med bitchblickar och allt! fan nu tar jag slut, jag ska igga dom som håller på, ska fan försöka! och jag tar stryk från folk som har hållt på med mina kompisar, men vafan får man tebax? yo! nothing? tar inte hand om falska vänner mer, uppfattat! jag tar vara på mina äkta vänner och min älskling är långt härifrån, fuck säger jag bara! om nu gud finns så vill jag att han ska hjälpa mig upp, att han ska hjälpa mig att fortsätta leva! känns som jag är bunden med rep och där sitter jag fast, kommer inte därifrån, och jag vet nog att vissa folk tänker men hon har väll ett perfekt liv? hon är ju sjukt fin och blah blah blah! asså när ni säger ''oh vad söt du är'' asså jag tror ej på orden, för mitt självförtroende är så jävla nere och jag har alltid haft det. fan det är så jävla synd att jag föddes, det var så skönt att vara död. och jag lovar att en dag tänker jag hoppa! för jag får ta skit från skolan,hemma och från mina egna vänner! utseéndet är allt tydligen? asså hur fan orkar man bry sej om det igentligen? och vet ni vad? jag är inte äcklig för jag bara bär strumpbyxor och svarta leggings? för jag kör på min stil! och jag tvättar mina kläder som allt annat folk? fan man behöver inte ha nytt plagg varenda jävla dag? ufft och dom vännerna jag har , är bäst! hejdå och hoppas ni läste mina ORD!
mitt liv är ihåligt,såren bränns nog aldrig
jag vet inte ifall jag vågar ta mitt liv och va feg, men mitt liv är precis som en jävla lek
det var fan på låtsas..



jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: fatema

vi måste snacka vaärehär du ser annorlunda ut i skolan...<3 ! (:

2011-04-07 @ 16:57:27
Postat av: jessica svar te fatema

jo jag vet..jag är glad när jag e med dom bästa, men ibland brister allt ut i mig :(

2011-04-07 @ 17:03:33
Postat av: fatema

aha, ajg kan hjälpa dig att bygga upp ditt självförtroende, det du säger är bara läskigt

jag har aldrig har dåligt förtroende ! (:

2011-04-07 @ 17:06:42
Postat av: Linnéa

hoppar du, hoppar jag jessica ! jag får tårar i ögonen när jag läste det här, jag vill så gärna hjälpa dig men jag vet inte hur? vad kan jag göra för dig? finns alltid där för att lyssna iaf <3333333

2011-04-07 @ 17:25:42
URL: http://linneabeun.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså, jag blir fet ledsen när du skriver sånt, Du vet att dukan prata med mej.

Ingen Jessica - Ingen Maryam ..

vad vill du att jag ska göra förej.?

hoppar du hoppar jag.

Jag älskar dig ! <33333333333333333333333

2011-04-07 @ 20:37:59
Postat av: Maryam <3

det var jag som skrev där uppe <3

2011-04-07 @ 20:38:53

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0