oh baby

hej :D
.
kom nyss hem från stan, träffade ju min kontaktperson.. det kändes skönt!
ska plugga lite hindu nu, sen blir det väll att träna?
haha tjafs i skolan igen asså? ift hatar bruden -.-
just nu väntar jag på att linnea loggar in, hon ska hänga med till bbg! :D :D fääätt ruuuligt
det kommer snart upp en ny header, som söta ida asperud ska göra till mig
älskar bruden så jävla hårt! om ni vill komma till kungens blogg tryck HÄÄÄÄR
älskvärd blogg, och ja allt är det!
men nu ska jag plugga lite hindu så
.
eftersom elin ville att jag skulle visa bild på kemal så visst, ni får säga vad ni vill, men för mig är han den mest snyggaste killen på hela jorden!<3
min älskling, bara min :)
peeeeeeeacebreeeeeeee!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Anonym

Pff bruden hatar dig med

2011-04-27 @ 21:23:02
Postat av: bella

haha om du hatar henne kommentera nt hennes blogg ? / bellaaaaaaaa f

2011-04-28 @ 11:03:50

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0