nu jävlar blir det att skaffa former! :D

jag ska få en fin kropp tycker jag! så ska börja träna igen och göra som min mamma, 100 situps varje dag! hon har faktiskt gått ner 12 kilo på det på bara 2 veckor! fett chill jue ;oo och jag var ju jättesmart förut..jag la mig ute i solen och jag somna i kanske 2 timmar där ute, så jag är sjuuukt röd i ansiktet, låren är as röda och min mage börjar bli riktigt brun! hehehe känn på den linnea, du är inte bara brun när du kmr tebaaaax :DDDD nej men sånt händer väll..imorrn blir det att dra in till stan och prata med min kontakt person och sen ska jag nog gå på stan och försöka hitta nått fint till mig! men just nu känner jag mig lite hängig ohså, jag har laddat ner tusen gånger starkare på dvd så blir väll att kolla på den? ajuste har redan sett den men den är bra så kan kolla på den igen :D hehe! vad ska jag mer skriva? AJUSTE KOMMENTERA MERAAAAAAAA! damp :) hahah
peeeeeeeace breeeeeeee!



jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Linnéa

HAHAH :D då ska vi se vem som är brunast då ;) <3333333

2011-04-18 @ 20:39:58
URL: http://linneabeun.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0