miss that girl...

Ja  vad har man o säga om denna bild?
eller jag tror på den tiden gillade folket mer mig..för jag var mycket snällare då
jag var blyg,kaxa inte emot och bara höll med alla!
men tillslut tog jag ett andra steg och sa vad jag tyckte och då vart plötsligt alla kaxigare mot mig?
och nuförtiden är jag inte alls blyg, jag kan säga vad jag tycker och till och kaxa? men den personen vill jag inte alltid va, jag har liksom 2 jessicor i mig, snäll&blyg eller kaxig&tuff? eller nae jag är inte tuff och jag är snäll mot mina vänner, det kan jag inte förneka! inte dom heller. för då har dom lärt känna mig fel. när jag var liten, mindre än jag är på bilden så var jag mobbad, jag svär! ni behöver inte tro mig men det är verkligen sant. okej jag var mullig då! jag slutade äta
och vikten minskade, så är det nästan med alla! dom som blir kallade tjock/fet dom blir liksom inställd på att sluta äta!
jag säger inte tjock eller fetto till någon för jag själv inte vill bli kallad det! och synd att inte hela världen tänker så ''/
men vad tycker ni? ska jag va snäll eller kaxig? ert val azz

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: emmy

aneroxia barn!

2011-04-18 @ 19:10:16
Postat av: fatema

snäll, även om du kaxar mot andra personer än dina kompisar!

2011-04-18 @ 23:07:25
Postat av: ida

jessica du ska vara den du trivs med att vara, du ska inte behöva låtsas vara snäll, eller låtsas vara kaxig, om du fattar vad jag menar?

alla är unika på sitt egna sätt, <3

2011-04-19 @ 17:35:47
URL: http://idaasperud.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0