mascaran rinner ner och tårarna vinner





det här har varit världens sämsta jävla kväll ever!
vill inte nått, fan vad har jag gjort för att förtjäna detta? SERIÖST! :'(


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Linnéa

fan nu sitter jag oxå här och stor gråter ! :( fan va arg jag blir på mig själv, att jag är tusen mil ifrån dig, jag kan inte göra ngt för dig, jessica när jag kmr hem, då ska vi snacka, jag vill finnas där för dig dygnet runt, hoppas du förstår hur fking mkt du betyder, och att jag gråter när du gråter, jag är ledsen när du är ledsen. om jag var i lkpg, jag skulle ta nästa buss till dig jag svär! jag längtar efter dig, jag ska krama dig, aldrig släppa taget! du får gråta ut i min famn och jag lovar jag ska göra allt för att hjälpa dig men jag vet inte hur! jag ska sitta där bredvid dig och lyssna på allt du säger, JAG ÄLSKAR DIG ! <3333

2011-04-24 @ 23:30:46
URL: http://linneabeun.blogg.se/
Postat av: fatema

jessica, det du skriver är bara för jobbigt för mig..jag sitter här och läser en massa och börjar nästan gråta, jag vet att vi e osams men jag måste ändå finnas förej....jag kan inte släppa taget om dig..det som händer dej har aldrig hänt mig,,så jag kanske inte finns där förej.....JAG VET INTE HUR JAG SKA HJÄLPA TILL...JAG ÄR VÄRLDENS SÄMSTA BÄN I know men jessica en sak ska du veta jag kanske inte är DIN vän men du KMR alltid att vara MIN OK...

jag älskarej......

2011-04-25 @ 15:11:54
Postat av: jessica carlsson

jo fatema, du är min vän! jag visste inte ens att vi var ovänner? oh jag vill itne va det heller! :'(

2011-04-25 @ 16:25:40
Postat av: fatema

jessica, säg hur jag ska hjälpa till...snälla

2011-04-25 @ 16:39:23
Postat av: jessica carlsson

det kan inte hjälpas, ingen kan hjälpa det :'(

2011-04-25 @ 16:42:05

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0