lite överdrivet, men som sagt blir förbannad!

Men nu har jag spårat upp numret och hon kalla min syster linnea för massa ord? och klart blir jag FÖRBANNAD!
och jag ska komma te borås och ta ett snack med henne face to face, as fegt att sitta bakom dataskärmen? patetiskt
hon ligger riset till i mina ögon och det kvittar ifall hon ser det här som jag skriver nu, men det är sant! jag är så jävla irriterad! ska sluta blogga nu, på ett tag iaf kanske. slipper jag skiten, dra från datan, för det är på datan allt skit kommer, kan ni bara sluta klaga på mig eller? och om NÅGON säger något om min kille kommer jag Bli RIKTIGT förbannad! JAG SVÄR! HEJDÅ!
Älskar dig MARYAM,fatema,saynab,vilma,ida,bella F,julia,eman,farre,salle och massa mer på slestad! orkar inte skriva alla för är riktigt arg just nu.
jag är inte sur på någon utav er, jag hade bara en bad day som alla andra dagar!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: maryam <3

tack då :(

2011-04-12 @ 16:24:24

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0