kemal, min älskling <3

Jag längtar så efter han, därför vill jag skriva dethär.
jag beundrade dej i miljontals månader känns det som, men kanske bara någon månad
du bor flera mil härifrån, från mig menar jag, jag önskar jag bodde nära dej
kunna träffa dej varje dag, för då skulle livet helt klart vara BÄST!
slippa allting, bara få va med dej. se ditt leénde och känna din lukt och bara få va glad en jävla minut
för du gör mig glad,ibland ledsen och så mycket mer! men så är det, allt kan inte va som rosor på äng liksom..
jag kan förklara med 1234567898765432 ord om dej, så jävla många ord
men för mig är det svårt att skriva just nu, men sprucken skalle och ögon som röda
jag hoppas bara att du verkligen inser att jag är sann emot dej, jag talar sanning
och jag menar allt jag säger, jag står inte och ljuger dej upp i ansiktet NEJ jag gör inte det!
för jag vet att det skulle såra dej, det skulle gå i bitar på dej
jag skulle fan också känna så, och det är vad jag minst vill göra, att göra dej sjukt nere!
därför håller jag mig borta från det, och är dej trogen!
det finns falska killar, killar är som hundar men du är en speciell kille
vissa säger ''han playar dej bara'' och ''du gillar han nu och säger bara så'' JAG BRYR MIG INTE om vad folk säger
jag ska höra orden från dej, inte från någon annan. för jag vet hur rykten är, dom är så jävla falska
det är min fobi, jag hatar falska saker! fyfan säger jag bara.
vissa tror att din och min kärlek är på internet spel, men nej ! vi har träffats och dom kan tro vad fan dom vill, vi vet bäst själv!
du och jag i ett tomt rum i flera veckor skulle vara underbart, vilja hålla din hand och känna dina händer runt mig
tafsa,smeka eller leka med min tunga. allt vill jag göra med dej, du är min finaste pojkvän!

och jag lovar att aldrig sluta eller glömma dej eller älska dej, JAG LOVAR ATT ALLT ÄR SANT!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0