Jessica Carlsson love Kemal kajtazi

jag ska duscha nu! oh mamma och dom ska sova så kan inte sitta vid datan mer, seeeeeeeegt -.-'
fan jag älskar datan nuförtiden, drogar data! haha :)
men jag kanske mobilbloggar lite senare, för kan inte säga så mke nu för mamma och pappa är tjatiga som fan!
men hejdå :)

bilder från helgen

seeeeexigt sandra!

kunde bara inte låta bli, energidrycken love te den! älskar den :D

ibland funderar jag på att bara hoppa från stenen ner i vattnet , så drunknar jag och dör ut.

konstig , ful bild ..




men nu måste jag gå för min jobbiga mamma tjatar -.-' HEJDÅ



jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Anonym

wtf

2011-04-26 @ 16:04:41
Postat av: sandra xD

haahaha men vad fan jessi fy skäms inte min stora feta rumpa ! :o

2011-04-27 @ 20:05:15
Postat av: EBBBBBAA

VAAD FIIIN

2012-04-04 @ 11:22:12

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0