jag hade en låga, men den slockna

Jag var tvungen till att skriva av mig, jag sitter här & fäller tårar, mår skit varje dag & tror inte på ett skit av vad någon säger, säg ''oh,du är fin'' till mig, men jag tror inte det är sant, för jag har inget självförtroende, det försvann någonstans? det finns inte längre, helt borta är det! och det är för att när jag var liten så mobbade folk mig, sa att jag var fetto? att jag var ful? så det är TACK vare dom som jag mår såhär dåligt? jag tittar mig omkring, men ser inget, bara stjärnor som glimmar och dimma, lever jag eller vart är jag? släpp mig, jag vill inte vara bunden längre! jag vill flyga högt över molnen, vill inte stanna kvar på jorden. :'( mina armar blöder och mitt hjärta svider, det blev just krossat. det enda jag ser är svart, jag vill se ljuset, alla bara går och spottar på mig! inne i hjärtat är det någon som ser mig, men jag ser den inte, jag har redan fallit, och jag är så jävla besviken, och nej, jag vill inte ha uppmärksamhet, bara att ni ska förstå hur jag mår? jag kan skriva flera tusen ord om det, men jag pallar inte, just nu vill jag somna in och aldrig vakna.
vill du prata med mig, så prata med min kista



jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0