hello, my name is jessica and i have a broken heart...









skjut mig? snälla




ey yo!
ser ni flickan på bilderna? fejk ''smile''
oh då menar jag att det är ju JAG ?
ni säger till mig kämpa,kämpa men vafan Tror ni det är så fucking lätt eller?
Nej , oh när ni bara drar och spottar på mig är det ju så jävla mycket svårare?
vad fan har jag gjort som fått detta liv? Jag skriver mina jävla ord, men lyssnar ni?
nej det gör ni fan inte, ni förstår inte mig, och jag kommer aldrig mer bli jessica, jag svär på det
ni kommer inte känna igen mig, inte alls azz. ni kommer få en jävligt deppig jessica, för det var dä val ni gjorde
ni hjälpte mig inte, och jag försökte ? men ni spotta och trampa på mig!
jag har ett brutet hjärta, den brast vid 10års åldern, ni kanske inte ser på utsidan? men insidan svider det så jävla hårt! jag har min mamma, hon är den enda som inte svikit mig. hon har pratat med mig, hjälpt mig!
min mamma är den bästa, men jag trodde vänner också var ''bäst'' ? jag hade väll fel? jag gör alltid fel, aldrig rätt.
men nu kommer ni få se den flickan. för ni ville det!

peace breeeeeeee

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Linnéa

asså jessica.. jag vet var jag ska börja, elr vad jag ska säga.. jag vet att jag är inte bra på sånt här, jag är inte bra på att hjälpa mina vänner när dem behöver mig, men nu sitter jag iaf här, tusentals mil ifrån dig med tårar i ögonen. vad ska jag göra för dig? snälla jessica säg bara vad jag ska göra för jag själv mår inte bra när du mår dåligt. jag är inte bra på sånt här, jag vet det, men jag gör mitt bästa och försöker. jag har själv varit där du är, på bristningsgränsen. men jag byggde upp mitt liv igen, tack vare mina vänner, min familj, och hoppet. jag gjorde det som fick mig att må bra, tänkte positivt, och slutade låta folk trampa på mig! för dem är bara idioter, DU BEHÖVER DEM INTE! vrf låter du dem lyckas? dem försöker trycka ner dig, försöker trampa på dig och såra dig, men snälla jessica låt dem inte göra det! va stark älskling! jag står vid din sida, håller din hand, livet ut. för sen kommer det va DU som skrattar åt DOM. du är så jävla underbar jessica, du är du och det är just drf jag älskar dig !

snälla för min skull, släpp inte taget om dig själv, låt inte idioterna lyckas, släpp inte min hand. jag behöver dig, jag kommer behöva dig livet ut. jag älskar dig och saknar dig sjuukt! <3333333333

2011-04-24 @ 21:53:40
URL: http://linneabeun.blogg.se/
Postat av: kaajsa :)

gumman ! finns alltid vettu, jag älskar dej ! och jag är säker på att det finns fleera milljarder där ute som håller med mej ! puss,

2011-04-24 @ 22:24:33
URL: http://kajjsamatiilda.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0