haha!!

Anonym om hahaahahahahaha, svar!:
jag tittar verkligen inte i din blogg hela tiden, min kompis sa att du hade skrivit om mig och jag tror du vet vem, jag vill inte att du skriver om mig i din blogg, är du seriös. Vi har ju snackat om det i skolan så bara låt va, försvinna och allt skit kan du göra... Vi kan ta det på skola om du verklign har problem.
IP: 83.252.166.168

svar; och vem sa föresten att jag menade just DIG? jag kanske tjaffsade med någon annan? jag vet ju bäst själv, eller var det inte så? du är bara så patetisk, ska sitta och säga saker som du inte vågar gå och säga till mig rakt ut?
hahahaha!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0