gomtandställning!

chachaaaaaa!
.
Jag var ju i skolan idag, eller lite! men sen var jag tvungen att dra, jag skolkade inte alls!så nu vet ni det ;) hehe!
men jag fick veta vad jag skulle få oh så, först ska jag gå gummisnodd mellan tänderna i en vecka för att det ska ge utrymme! :o sen ska jag ha en gomtandställning ;P för att den ska typ trycka ut tänderna mer! och sen i oktober eller december får jag räls :D jag ska ha rosa (a) eller kanske silver, i don´t know! :D sen var jag ju tvungen att gå på stan, shoppa Ansiktsmask,jordgubb. så ska sitta med den i ansiktet! hehe, jag hade kola smak på en, men den har jag redan använt upp för lääääääängesen! sen köpte jag tighst, genomskinliga typ! svarta :) sen mousse, i  min färg! så nu blir jag inte överbrun mer ;) hehe<3 men idag blir det nog slapp, jag har köpt 4 munkar te mig själv, ska gotta mig! för nu när jag är undernäd så måste jag äta mer, så då äre bara att äta på! nej men jaja :) hehe. nu ska jag kolla på bb och äta munkar.
peeeeeeeeeeeeace breeeee!



Jag älskar dej tjorven/tjockis :) <3


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0