go blonde go blonde!

snart är man blond då, har bara lite brunt i håret nu! om jag ska säga det så ska jag ha mitt blonda hår kvar länge! för jag känner att det passar mer in på mig :) linnea ville att jag skulle blogga, men hon hinner ju inte se detta blogginlägg innan hon åker te spaninen! men men, :'( miss u sis men iaf sitter och snackar med några roliga på msn? eller dom e inte roliga..haha :) men ska ställa mej på crosstrainern lite senare och bygga upp muskler! har jag sagt det? att jag har gått ner 5 kilo?:D fätt coolt :* men kanske inte är bästa .. men nu ska jag lyssna på bästa musiken EVEEEEEEEER!
puss :)
hahah jag är fett cool :D

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Linnéa

saknar dig oxå bby sis :* <33333

2011-04-11 @ 20:26:43
URL: http://linneabeun.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0