Fatema, älskar dig hoppas du vet det! :'(

jag har gjort misstag i mitt liv, men här är en av dom värsta. det känns som du släpper greppet om mig och låter mig flyga iväg helt själv. jag vill inte förlora dej och det vet du väl. Jag tänker på sommar lovet, då vi var hela tiden. du kan trösta mig till 100% och du finns där för mig hela tiden! och jag kommer aldrig glömma dej, även om du ska börja i atlas och jag i berzan så vill jag fortfarande ha kontakt med dej! hoppas vi håller handen livet ut..jag älskar dej bästa vän (L)

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: fatema

aww,älskar dig mest jessica

va inte ledsen du ska aldrig mer såras pga mig loveya forever

jag saknar dej me vrf km du int te skolan idag

skolan e viktig så skolka aldrig,vi har större ansvar än förut! (:

2011-04-05 @ 15:57:18

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0