En bild på mig när jag gråter, då det verkligen svider i hjärtat!

Jag pallar inte vara utan dej, jag har ingen styrka i mig!
den enda som surrar i huvudet är DU!
jag satt stilla, jag var borta i skolan idag, jo för du var bara i tanken
allt stod stilla och jag kände din luft i stillheten.
jag rysde till och vart rädd, att vara ifrån dej är som att mista sitt eget liv.
jag vill ligga i din famn, känna dej andas på mig
jag vill krama dej, jag vill kyssa dej
jag vill strula med dej, jag vill ha sex med dig
jag vill ligga och mysa med dej, jag vill gå på bio med dej
jag vill göra ALLT med dej! ¨
för du är en värdefull del av mig, en riktigt stor del också!
tårarna gråter jag för dej, jag längtar så stort efter dej
när jag väl är i din famn och när jag känner dina armar runt mig, då kommer jag börja gråta!
jag kommer gråta i din famn, jag kommer aldrig släppa taget.
vill vakna brevid dej älskling, vill somna brevid dej!
jag kommer aldrig lämna dej, jag håller i din hand hårt
du är så jävla gullig, ditt leénde är så fint
ditt ansikte är så fint, din personlighet är så fin
hela du är fin & framför allt HETT!
att inte träffa dej så ofta är så jävla deppat, jag vill träffa dej varje dag
se mig i ögonen, se dej i ögonen.
du är så vacker, så jävla het.
jag kan inte förklara med ord hur jävla mycket!
men när man väl tänker på det, att jag inte kan ligga i din famn så ofta, eller träffa dej så ofta
det är då tårarna rinner ner, då jag bryter ihop i tårar, då jag vill att du kommer och hjälper mig
tar i min hand och hjälper mig stå på benen, men du kommer aldrig förstå
hur jävla mycket jag vill ha dej här och så jävla mycket jag kommer göra när jag ser dej,
jag skäms inte, du ska inte heller skämmas.
jag gör allt för dej, jag kan stoppa en kniv i hjärtat för dej!
även om jag dör, eller blir senil
kommer jag alltid älska dej, och tänka på dej.
du och jag föralltid. hoppas jag!
-
Från din älskling jessica Till dej älskling kemal♥





jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Elin..xD

Kan inte du lägga ut en bild.. på..Kemal ...:O ;D

2011-04-27 @ 15:44:11

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0