do it like a duuuuude (y)

sitter och drogar låten do it like a dude (L) uuuunderbart :d
nej men jag tänkte sätta igång med min träning, wääääh!
med träning menar jag min dans, eller ja jag gillar liksom att dansa (a)
hehe nu vet ni lite mer om mig! haha låter som äkta svensson..
nej men sitter faktiskt och dunkar musik är ju ensam hemma :D
skulle åkt på robbans/brors utvecklingssamtal men jag valde att stanna hemma
för jag mådde lite illa :( hehe det har gott över nu för jag åt tacopaj till mat!
jag e bäääst jag ja in i mikron och sen så vare klart, gaaash jag e bäst (L)
hahah nej men nu babblar jag bara, ska göra min öde ö berättelse nu
men vafan jag har ju boken i skolan;o HAHAHA! :(
men puss :D


HAHAHAA MIN LILLA FJORTIS TID !
lite smågulligt (a)

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: fatema

vah,du var ju fettfin <3puss! (:

2011-04-06 @ 17:40:50

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0